We vertellen u ongetwijfeld niets nieuws: klantgerichtheid is meer dan een losstaand actiepunt in een meerjarenplan of het inschakelen van één medewerker om op klachten te reageren. Om klantgerichtheid écht ingang te laten vinden in uw bestuur, is een integrale aanpak nodig, waarbij meerdere puzzelstukjes op hun plaats moeten vallen.
Benieuwd hoe die puzzelstukjes in uw bestuur liggen? Wil u meer inzicht in uw sterktes en werkpunten rond uitdagingen op de weg naar klantgerichtheid?
Doe dan de gratis quickscan: een inspirerende test om uw collega's en u aan het denken en aan het praten te zetten over klantgericht lokaal bestuur!
Met uw scores aan de slag?
Op zoek naar een doeltreffende manier om de sterktes te maximaliseren en werkpunten te verhelpen? Dan is het nieuwe boek "Over dienstbaarheid" van Tom Vandooren en Mathias Van Compernolle, boordevol inspirerende informatie en concrete cases, de ideale gids.
Bestel uw exemplaar op de webshop van Uitgeverij Vanden Broele.
Deze publicatie maakt ook deel uit van MATConnect.